Bij verlies of schade aan je clubcard, kan je jouw saldo tegoed als volgt terugkrijgen:

Ben je jouw clubcard/ tennispas  kwijt? ... geen probleem! ... Het saldo dat op je kaart staat, ben je niet kwijt, want het geld staat namelijk bij onze club geparkeerd op een interne rekening. Volg onderstaande stappen om door middel van een nieuwe clubcard aan je saldotegoed te komen:

- Blokkeer je clubcard door in te loggen bij www.mijnkniponline.nl en vervolgens naar 'blokkeren' te gaan. (klik hier voor verdere uitleg)

- Koop voor € 3,50 een nieuwe clubcard aan de bar van ons clubhuis.

- Registreer deze nieuwe clubcard (klik hier voor gebruiksaanwijzing clubcard aanmelden). Let hiebij op het volgende! Als je hetzelfde mailadres gebruikt bij het aanmelden van je nieuwe kaart, voeg dan '+1' toe voor het apenstaartje (= @) in je mailadres ( Is je mailadres normaal dus '[email protected]' dan wordt dat '[email protected]')

- Stuur tot slot een e-mail naar [email protected] met het nummer van je nieuwe kaart. Wij koppelen vervolgens zo snel mogelijk jouw clubcard aan een nieuwe rekening en we storten het saldotegoed van je verloren/ gebroken clubcard naar je nieuwe clubcard.

Veel plezier met je nieuwe clubcard!

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 20 646 1515

Adres

Kinderdijkstraat 31
1079 GB Amsterdam

KVK-nummer

54250838